Handlekurv

..er tom!

Hurtigsøk
FRI FRAKT

Alltid FRI FRAKT på ordrer over 1399,-

Produsenter

Frakt & Betaling

 

1. Betaling
2. Frakt & Levering
3. Angrerett & Retur
4. Reklamasjon
5. Kundeservice

1. Betaling

Du kan velge mellom to ulike betalingsmetoder.

For din sikkerhet kreves det 3D secure / BankID for betaling med bankkort. Har du problemer med dette eller har problemer med Java etc. Ta gjerne kontakt eller velg betalingsalternativ 2 som er forskuddsbetaling via nettbank.
Velger du forskuddsbetaling via nettbank vil du automatisk motta en ordrebekreftelse på mail med kontonummer og beløp. Merk betalingen med ordrenummeret ditt. Varen sendes så snart din betaling er registrert. Betales ikke beløpet innen 7 dager anser vi din ordre for kansellert.

2. Frakt & Levering

Bestillingen sendes så snart vi kan og senest innen 5 virkedager. Alle bestillinger sendes som pakke med Bring/Posten. Du har mulighet til å velge en annen leveringsadresse enn din egen.

Hente på posten 49,-
Hente i butikk, Arnatveit 0,- 

3. Angrerett & Retur

Du har alltid 14 dagers åpent kjøp når du handler på nettet. 14 dager regnes fra da varen er mottatt. Ved retur skal generelt produktet være i samme tilstand som du fikk dem i. Produktet skal være ubrukt og orginalemballasje og merkelapper skal henge på.

Ønsker du å bytte varen betaler vi returporto. Ønsker du å heve kjøpet betales returporto av kunden selv. Pakker som ikke blir hentet debiteres 149,-.

Send oss gjerne en mail i forkant av din retur eller legg ved angrerettskjemaet du får tilsendt på mail.

Returadresse:
Anne-Karis Quilt & Søm
Postboks 201 Indre Arna
5888 Bergen

Vi tar ikke ansvar for varer som blir borte under returfrakten. 


4. Reklamasjon

Dessverre skjer det at det kan være feil og mangler ved et produkt. Dersom du ønsker å reklamere på et produkt må det skje innen rimelig tid. Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.
Vi refunderer rimelige fraktomkostninger du måtte ha i forbindelse med reklamasjonen etter at reklamasjonsretten er berettiget.
Kontakt oss alltid før du sender en reklamasjon i retur. post@quiltebutikken.no 

Gjelder reklamasjonen transportskade skal det gies beskjed til oss samme dag som varen er signert mottatt for at reklamasjonsretten skal gjelde. Sjekk derfor alltid produktet ved mottakelse. 


5. Kundeservice

Quiltebutikken
post@quiltebutikken.no

Tlf: 414 43 588